Klacht Transavia: 3 maanden verder en nog steeds geen afhandeling van de annulering

P.C. de Vries

op 21 maart heb ik bericht ontvangen dat mijn vlucht JHFNTR is geannuleerd. Wat erg vreemd is dat de heenreis gewoon door kon gaan maar de terugreis wordt geannuleerd, ik vind dat de heenreis ook vergoed moet worden. Vluchtnr heenreis is HV5663 naar Gran Canaria
Bijzonder is dat ik nog steeds geen voucher heb ontvangen en als ik mijn geld terug wil hebben ipv een voucher kan ik dit nergens aanvragen. Ik begrijp dat he erg druk is maar van 21 maart tot heden is 3 maanden, dit is toch wel erg lang. Graag zou ik dit zsm opgeslost zien worden

Ik wil graag de heenreis en de terugreis vergoed zien worden

Transavia is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

P.C. de Vries
Ik heb niets meer vernomen over een voucher of terugbetaling van mijn geannuleerde vlucht van boekingsnummer JHFNTR Wordt nu toch wel eens tijd lijkt mij

Ook een klacht indienen over Transavia?