Klacht Transavia: Bagage zou terug betaald worden door Transavia na het indienen hiervan krijgen we een afwijzing.

Klachtnummer
# 470864
Gebruiker
DebbieX
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben onze tickets via Cheap Tickets gekocht. Wij hebben bij de passagier Daphne Schotkamp destijds ruimbagage (20KG) geboekt en betaald. Eenmaal op Rotterdam airport kregen wij te horen dat het ruimbagage niet was doorgegeven en betaald door Cheap Tickets aan Transavia. Hierdoor moesten wij nogmaals betalen voor de koffer. Ons werd verteld dat meerdere mensen dit probleem hadden en wij dit na onze vakantie gemakkelijk konden declareren. Nu krijg ik reactie van jullie klantenservice dat wij het geld niet terug kunnen ontvangen en wanneer ik contact opneem met de klanteservice word er ook geen moeite gedaan om mij te helpen. Hoe kan het dat er bij Transavia op de airport bij Rotterdam wordt gezegd dat we dit 'gemakkelijk' kunnen declareren en jullie klantenservice vervolgens geen actie onderneemt. Ik vind dit erg kwalijk.

De oplossing

Er is ons beloofd dat wij het bedrag van 60 euro terug zouden krijgen wanneer we dit ter plekke afrekenden en de bonnetjes bewaarde. Ik zou dus graag willen dat dit nagekomen wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi Debbie, wat vervelend dat het is misgegaan. Om de 60 euro terug te krijgen, kun je het beste contact opnemen met Cheaptickets. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten. Fijn weekend verder! Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen