Klacht Transavia: Beloofde voucher niet gekregen

Klachtnummer
# 467899
Gebruiker
Olhao
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Slechte behandeling ivm teruggave voucher
Zowel via mail, telefoon, aangetekende brief contact gezocht en vraag voorgelegd. Nog steeds zonder concreet resultaat.

De oplossing

Mijn klacht serieus nemen en het bedrag van mijn geannuleerde vlucht (23 maart)
teruggeven

5 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi! Wil je in een privébericht via Facebook of Twitter je boekingsnummer en het e-mailadres van de hoofdboeker sturen? Vermeld erbij dat bent doorverwezen vanuit Klachtenkompas. We helpen je daar graag verder. Groet, Lara
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi Rosalia, ik zie dat je zelf de vlucht hebt geannuleerd en in dat geval heb je geen recht op een voucher. Ik wens je een fijne dag verder. Groet, Sanne
  3. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi! Mocht je het niet eens zijn met een beslissing, dan kun je dit formulier invullen. https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/contact/ Groet, Sanne
  4. Auteur
    Olhao
    Datum
    Hallo Sanne. Fijn dat je me hierop attendeerd ik weet niet zeker of jij kan nagaan wat ik al heb geprobeerd. Maar anders zou je kunnen zien dat ik dat gedaan heb. Al meerdere keren. Ik heb ook telefonisch contact gehad en ook een aangetekende brief gestuurd. Waar ik overigens geen bevestiging van heb gekregen. Dit alles juist omdat ik het niet eens ben jou eerste antwoord. En ik daarover probeer in contact te komen en de kwestie te bespreken. Het is me tot nu toe niet gelukt. Wat erg frustrerend is. Dat zal je ongetwijfeld begrijpen. Is er een mogelijkheid een gesprek te krijgen met iemand die wel over al mijn informatie beschikt?
    Vriendelijke groet Roos
  5. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi Roos, als je het formulier meerdere keren hebt ingevuld dan zal mijn collega zeker contact met je opnemen. Ik begrijp dat je ook zo snel mogelijk geholpen wil worden. Vanwege de drukte duurt het langer dan we zouden willen. Graag nog even geduld ondanks dat je dat al hebt gedaan. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen