Klacht Transavia: Bij Transavia geen mogelijkheid omboeking zonder extra kosten na advies overheid. n te b

coronavlucht21

Ik heb een reis geboekt met een gezelschap van 4 personen. Vertrek 2 mei 2021.
Kan de vlucht omboeken tot 31 okt à 35 euro pp per enkele reis.
Als ik voor mei 2022 wil omboeken (een eerdere mogelijkheid om te reizen heb ik niet) moet ik eerst een omboeking doen tot maart 2022 (omdat de vluchtschema's nog niet lopen tot mei 2022) à 70 euro en vervolgens weer een omboeking doen naar mei 2022 à 70 euro.. Dit kost alleen aan wijziging omboekingen 140 euro per persoon!

Door de overheid wordt ik gedwongen de reis te annuleren/om te boeken (dringend advies niet te reizen in mei 2021). Buiten dit advies liggen er ook nog door overheden opgelegde quarantaineverplichtingen, waardoor de vlucht door te laten gaan voor mij geen mogelijkheid is en ik dus niets anders kan dan omboeken.

Het zou de overheid in samenwerking met KLM/Transavia sieren,
wanneer clienten zonder extra kosten hun vlucht kunnen omboeken of hun geld kunnen terugkrijgen.

Ik hoor graag van U.

KLM/Transavia graag met overheid in overleg hoe de clienten tegemoetgekomen kunnen worden.
Enige juiste conclusie zou m.i. zijn dat clienten zonder extra kosten hun vlucht kunnen omboeken.

coronavlucht21
    Tot dusver niets gehoord van Transavia.
    Graag een reactie.
    Mvg
    coronavlucht21
    Nog steeds niets gehoord van Transavia...
    nog steeds geen reactie

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?