Klacht Transavia: Dan maar juridische stappen

Klachtnummer
# 444995
Gebruiker
Jack
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Transavia blijft volhouden dat ze geen geld hoeven terug te geven. Ik wil Transavia via dit forum een laatste kans geven die wel te doen, daar ik anders juridische stappen, tegen Transavia, onderneem. Hieronder het antwoord, van Transavia, nadat ik herhaaldelijk aangeven heb dat ik GEEN voucher wil :

” FC-251114 – Transavia
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb uw bericht gelezen en begrijp uw overwegingen.
Transavia heeft er echter voor gekozen om vouchers te verstrekken en geen tickets te restitueren binnen 1 jaar.
Ik heb helaas geen mogelijkheid om hiervan af te wijken. Het spijt mij u niet anders te kunnen mededelen. Mocht u zich desondanks niet kunnen vinden in ons standpunt, dan staat het u natuurlijk volkomen vrij om andere stappen te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Bart”.

Oftewel, Transavia is van mening dat je op je kop kunt gaan staan, zij houden het geld. Ik vlieg vrijwel nooit met Transavia en wil mijn geld terug. Ik ben niet de bank van Transavia. Slecht, heel slecht.
Transavia Customer Care.

De oplossing

Mijn, ja MIJN, geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?