Klacht Transavia: De aanhouder wint

Klachtnummer
# 532085
Gebruiker
Sophia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden voor coronatijdperk tickets gekocht. Die hebben wij na de corona uitbraak omgeboekt maar helaas bleef het reisadvies negatief. Omboeken kon maar dan moesten wij zelf betalen. Ik heb dit diverse keren aangekaart bij Transavia maar zij hielden vol dat we moesten betalen voor omboeken of annuleren en niets vergoed krijgen. Ik heb contact opgenomen met het ministerie voor luchtvaart en Eureka........ineens kan het geld wel terugbetaald worden.
Volhouden dus met je klacht en aankaarten bij de overheid.

De oplossing

Probleem is al opgelost

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen