Klacht Transavia: Dubbel berekende kosten worden niet terug betaald.

Klachtnummer
# 522504
Gebruiker
M.F. van Praag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn vlucht twee maal moeten wijzigen nadat Transavia een datum wijzigde. De eerste keer, van maart naar april, hoefde ik niet bij te betalen. Eventuele kosten waren voor de vliegmaatschappij. De tweede keer heb ik van april naar september gewijzigd. Ik moest toen 180 Euro bij betalen. Zonder een rekening gezien te hebben heb ik dat gedaan. Maar toen ik daarna de rekening kreeg bleek dat ik behalve 71 Euro aan een duurder ticket ook de stoelen, extra bagage, omboekverzekering en een liefdadigheids euro voor de tweede keer had betaald. Dat komt neer op een bedrag van 108 Euro te veel, naast de 71 Euro. Ik heb een klacht ingediend bij Transavia en kreeg heel snel als antwoord dat de klacht was afgewezen. Staat in de tariefstellingen en had ik maar niet moeten betalen.
Ik heb hierop onmiddellijk en een paar dagen later nogmaals met protest gereageerd. Maar hierop geen reactie. Nu heb ik voor de derde keer een protest en verzoek om motivatie ingediend. Een c.c naar de consumentenbond.
Met vr groet
M.F. van Praag

De oplossing

Ik heb gevraagd om terugstorten van 108 Euro.

1 reactie

  1. Auteur
    M.F. van Praag
    Datum
    Reeds 4 maal stuurde ik een klacht in over dubbel betaalde kosten voor de stoelen, extra koffer, annuleringsverzekering en ideologisch doel. Ik verzoek jullie nu vriendelijk maar heel erg dringend te reageren.
    Groet
    Marianne van Praag

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen