Klacht Transavia: extra kosten door fout transavia

Klachtnummer
# 612175
Gebruiker
Merel19901
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Door omstandigheden waren wij als gezin genoodzaakt om onze vakantie eerder te beëindigen. Netjes gebeld met een medewerker omdat de prijzen nogal verschilde en uiteindelijk het totaalbedrag niet klopte met wat er extra betaald moest worden ivm wijzgen van de vlucht. helaas door de extreme drukte ( wat wij heel goed begrijpen) een uur in de wacht gezeten.
De medewerkster was heel vriendelijk en heeft ons heel goed geholpen uitgelegd hoe de situatie was wij kregen een nieuwe vlucht en er werd een korting geboden. toen wij de betaling wilde doen kwamen we er achter dat de verkeerde datum was aangegvinkt door de medewerkster. hierdoor weer gebeld en ander half uur in de wacht gezeten. Uiteraard kregen we iemand anders aan de telefoon en aangaf dat er weer wijzigingskosten betaald moest worden en dat er van een korting geen sprake is en dat wij zelf de fout hadden gemaakt, klacht ingediend hiervan een bevestiging gekregen en een maand later het verzoek om mijn verhaal nogmaals te doen en de klacht opnieuw te versturen. dit is inmiddels ook weer anderhalve week geleden en nog steeds geen antwoord oplossing

Gewenste oplossing

de klacht in behandeling nemen en uitzoeken waar wij recht op hebben. ivm vergoeding en extra wijzigingskosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen