Klacht Transavia: Flexibel ticket bij Transavia blijkt helemaal niet zo flexibel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610870
Gebruiker
#Gekvantelefoonterreur#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn zoon boekte anderhalve maand geleden bij Transavia een flexibel ticket naar Portugal, wat hem de mogelijkheid zou moeten geven tegen beperkte kosten de datum van de terugvlucht te wijzigen. Toen hij amper een week na zijn verblijf in Portugal ziek was geworden en hiervan gebruik wilde maken, kon dat pas na enkele dagen. Niet omdat eerdere vliegtuigen vol zaten, maar de laatste plekken had Transavia voor nieuwe boekingen gereserveerd. Uiteindelijk koos mijn zoon voor de terugvlucht de volgende dag, maar dat kostte hem wel honderden euro's extra. Transavia blijkt vooralsnog niet bereid tot een tegemoetkoming in deze kosten.

Gewenste oplossing

Dat Transavia de extra kosten voor het retourticket vergoedt.
Geboden oplossing
Ik heb de klacht bij Transavia in de afgelopen twee maanden op diverse manieren ingediend, maar het bedrijf is nog altijd niet met een reactie gekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen