Klacht Transavia: Flexibel ticket bij Transavia blijkt helemaal niet zo flexibel.

#Gekvantelefoonterreur#

Mijn zoon boekte anderhalve maand geleden bij Transavia een flexibel ticket naar Portugal, wat hem de mogelijkheid zou moeten geven tegen beperkte kosten de datum van de terugvlucht te wijzigen. Toen hij amper een week na zijn verblijf in Portugal ziek was geworden en hiervan gebruik wilde maken, kon dat pas na enkele dagen. Niet omdat eerdere vliegtuigen vol zaten, maar de laatste plekken had Transavia voor nieuwe boekingen gereserveerd. Uiteindelijk koos mijn zoon voor de terugvlucht de volgende dag, maar dat kostte hem wel honderden euro's extra. Transavia blijkt vooralsnog niet bereid tot een tegemoetkoming in deze kosten.

Dat Transavia de extra kosten voor het retourticket vergoedt.
Ik heb de klacht bij Transavia in de afgelopen twee maanden op diverse manieren ingediend, maar het bedrijf is nog altijd niet met een reactie gekomen.

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Transavia?