Klacht Transavia: Flyng Blue miles kwijt bij annulering?

ChrisTW

De klacht betreft een annulering. Ik heb vanwege ziekte een retourvlucht bij Transavia naar Portugal moeten annuleren, omstreeeks 8 september j.l..
Deze reis had ik deels betaald met Flying Blue miles, 54000 miles. Bij mijn annuleringsverzekering (ING) kunnen ze geen miles uitkeren, dus vragen ze om "de waarde" van de miles. Die waarde is €210,-, dit is wat er als korting afging bij het boeken en dit kan je nu nog steeds uitrekenen als je tickets boekt. Na een tiental keren van Transavia naar KLM (Flying Blue) en weer terug verwezen te zijn, heb ik na maanden het bericht gekregen dat Transavia geen waarde aan de miles kan toekennen? En dat ik ze gewoon kwijt ben? Hoezo niet?, terwijl ze er gewoon mee afrekenen? Ik heb ook gevraagd om in samenspraak met mijn annuleringsverzekering aanbieder de miles terug te storten, maar ook hier gaat Transavia over in stilzwijgen. Ik heb terug gemaild, dat ik het niet eens ben met hun stelling en hoe ze dat dan zouden doen als ik bij Transavia een annuleringsverzekering had afgesloten. hierop heb ik nog geen antwoord gekregen.

Zorg dat ik de Flying Blue miles terug krijg, zodat ik die weer in kan zetten voor wat anders (vliegreis) of zorg ervoor dat mijn annuleringsverzekering een bedrag bevestigd krijgt zodat zij over kunnen gaan tot uitbetaling.

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!