Klacht Transavia: Geen boekingsbevestiging of ticket ontvangen

Klachtnummer
# 471123
Gebruiker
s joustra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb december 2019 een vlucht geboekt van Rotterdam The Hague airport naar Wenen en heb nooit een boekingsbevestiging ontvangen, kan nu niet vliegen ! Ik heb geprobeerd te appen en chatten, via facebook. via twitter etc geen succes. Twee weken geleden gebeld, alles uitgelegd, mevrouw kon ook niets vinden op het boekingsnummer ? ik zou teruggebeld worden, nog niet gebeurd, vlucht is voor 24 augustus 2020.

De oplossing

mijn geld terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi S. Joustra, 10 juli is er een voucher verstuurd. De verwerking hiervan duurt vier tot zes weken, dus dat betekent dat je tot aanstaande vrijdag de voucher nog kan ontvangen. Houd ook goed je spam/ongewenste e-mail in de gaten. Met de voucher kun je via deze link https://www.transavia.com/nl-NL/voucher-waarde/ je geld terugvragen. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen