Opgelost door Transavia: Geen geld terug bij omboeken/ annuleren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 441678
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een reis geboekt voor Oktober
Deze wilde ik omboeken, binnen 1 dag, maar ik heb dit verkeerd gedaan en geannuleerd . Ik dacht 1st annuleren, dan omboeken. Gelijk gebeld en met medewerker gesproken
Ze kunnen niets voor mij doen.
800€ kwijt, binnen een halve dag


Krijg niets terug, de reis die ik geboekt had, krijg ik ook niet meer.

Dit kan toch niet

Het is toch geen casino

De oplossing

Graag geld terug, of dan de reis gewoon terugzetten en begrip hebben voor de menselijke fout.
Die dacht dat ze 1st moest annuleren en dan moest omboeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes gecorrigeerd Dank TRANSAVIA COMPLIMENTEN
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Transavia?