Klacht Transavia: Geen geld terug of voucher ivm annuleren op advies van Transavia

Teleurgesteld#Mischa#

Heb moeten annuleren vlucht 15 maart naar Innsbruck omdat hotels en appartementen gesloten werden in verband met Corona. Kreeg van Transavia optie of reis uitstellen, weer naar Innsbruck in te plannen voor 31 oktober of annuleren. Annuleren gekozen omdat ik voor ski vakantie naar Innsbruck wil verder niet. Had eerst gebeld maar Transavia niet te bereiken. Toen maar de optie annuleren gekozen en direct een mail gestuurd met de uitleg en dat ik graag mijn geld terug wilde hebben of eventueel een voucher vrij te besteden waar naar toe.

Vervolgens geen reactie tot in mei. Toen gebeld, en kreeg toen te horen nergens recht op omdat ik geannuleerd heb, als je annuleert dan vervalt ieder recht.

Dit slaat nergens op, ze geven het zelf als optie. De terugreis vloog al helemaal niet meer. Wat had ik dan moeten doen. Ze gaven aan dat ik gewoon niet had moeten gaan. Dan had ik wel ergens recht op. No show zonder verder berichtgeving. Echt belachelijk. Dat zou super asociaal zijn. Transavia zet je op het verkeerde been, velen zullen met mij geannuleerd hebben. Dat is net wat ze willen. Dan betalen ze namelijk niks.

Slecht van Transavia. Vorig jaar ben ik 8x met transavia gevlogen. Verwacht niet dat ik nog zo snel zal gaan vliegen ......Los het goed op!

Geld teruggeven of eventueel een voucher zelf te kiezen bestemming met minimaal een jaar de tijd.

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Transavia?