Klacht Transavia: Geen geld terug ontvangen voor betaalde gereserveerde stoelen waarvan de vluchten niet zijn uitgevoe

Klachtnummer
# 470757
Gebruiker
G.A.M. Blanken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betaalde gereserveerde stoelen voor vluchten welke niet zijn uitgevoerd, en waarvoor ik geen geld terug heb ontvangen

De oplossing

Graag mijn geld terugstorten voor de betaalde stoelen
Totaal 42 euro
2x7 euro
2x14 euro

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi! Het boekingsnummer wat je meestuurt in de bijlage is van Sunweb. Wellicht wat verwarrend. Als het goed is heb je ook een airline referentienummer gehad. Kun je deze in een privébericht sturen? Dan kijk ik het voor je na. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen