Opgelost door Transavia: Geen mail met voucher met keuzemogelijkheid ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 460009
Gebruiker
HansenRia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze vlucht hv6871 naar kreta zou op 9 juni vertrekken. Op 25 mei mail ontvangen met voucher zonder keuze te kunnen maken geld terug of omboeken o.i.d. regelmatig contact gehad (app) met Transavia. Zouden eind juni mail met keuzemogelijkheid ontvangen. Dus niet. Daarna afgescheept met standaard verhaal.

De oplossing

Het z.s.m. sturen van mail met keuze voucher zodat wij het bedrag van de tickets kunnen terug vragen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HansenRia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Email van transavia ontvangen op 7 augustus dat het geld van de tickets overgemaakt zou worden. Zou echter nog enkele weken duren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen