Klacht Transavia: Geen mogelijkheid tot voucher ontvangen na annuleren vlucht

yousaidone

Beste Transavia,

In maart 2020 is mijn vlucht geannuleerd vanwege Corona en kreeg ik de kans om mijn vlucht kosteloos om te boeken tot oktober 2020. Het was toen (nog) niet mogelijk om een voucher te ontvangen en dit heb ik destijds dan ook netjes direct gedaan voor september 2020. Enkele weken later werd Transavia verplicht gesteld alle klanten ook een voucher (en geld terug garantie) aan te bieden. Na tevergeefs meermaals contact te hebben gezocht met Transavia voor een voucher ipv een omboeking van de vlucht, is het mij tot heden niet gelukt contact te leggen. Graag ontvang ik alsnog een voucher ter compensatie van mijn geannuleerde vlucht.

Ik ontvang graag een voucher ter compensatie van mijn geannuleerde vlucht.

Transavia
    Hi A. Kan, balen dat de vlucht niet door is gegaan. Wil je me via een privébericht het e-mailadres en de geboortedatum van de hoofdboeker sturen? Graag ontvang ik ook een telefoonnummer waarop we je tijdens kantooruren kunnen bereiken. Heb je nog een voorkeur voor een bepaalde dag/tijdstip? Groet, Sanne
    Transavia
    Bedankt voor de informatie Amy! Ik heb het genoteerd. We gaan ons uiterste best doen om je te bellen op het door jou gewenste moment. Voor nu wens ik je nog een fijne dag verder. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?