Klacht Transavia: Geen reactie op een tijdig door mij gestuurd bericht ivm gewijzigde vlucht door Transavia

Kepser

Ik heb een vlucht (HV671) geboekt via cheaptickets voor 12 juli 2020 van EHV naar Nice met Transavia. Deze vlucht is zonder mij hiervan op de hoogte te stellen gewijzigd naar 13 juli 2020. Ik heb op vrijdag 10 juli een WApp gestuurd dat ik niet akkoord ben met deze wijziging en wil annuleren en mijn geld (154,79 euro) terug wil. Deze vlucht is voor mij geen optie en heb daarom de door Transavia opgelegde procedure opgestart om binnen 72 uur via whats app mijn geld terug te vragen. Mijn eerste app heb ik verzonden op vrijdag 10 juli 2020 met geen reactie van jullie. Nogmaals dezelfde dag een App bericht maar wederom geen reactie. Nu neem ik op dinsdag 15 juli 2020 via 0202146032 contact op om mijn verhaal te doen en te informeren om nadere informatie hoe dit verder af te handelen maar wordt op vrij abrupte wijze medegedeeld dat ik pech heb gehad en hierna wordt de verbinding verbroken.

Naast dat ik wil dat er tijdig en normaal op een bericht en telefonisch contact wordt gereageerd verzoek ik om restitutie van het door mij betaalde ticket, 154,79 euro ivm niet akkoord met de doorgevoerde vlucht wijziging.

Kepser
    Ik heb afgelopen week ook al gereageerd ik wil dat mijn klacht wordt opgelost ik wil mijn geld terug!!!
    Transavia
    Hi, excuses voor het late bericht. Ik zie dat de voucher naar Cheaptickets is gestuurd, aangezien je daar hebt geboekt. Je kunt je voucher bij hen claimen. Groet, Sanne
    Kepser
    Ik ga hier niet mee akkoord! Stelletje asociale! Jullie wijzigen even mijn reis ZONDER mij op de hoogte te brengen, neem ik contact op via JULLIE richtlijnen kunnen jullie niet eens op tijd terug reageren.. want omdat jullie even mijn reis wijzigen kan ik niet meer op reis.. krijg ik eindelijk contact via de telefoon wordt even gezegd dat ik gewoon pech heb stelletje asociale mensen nodig een cursus nodig hoe sta ik een klant vriendelijk te woord die een probleem door JULLIE!!! Mijn medereizigers krijgen hun geld terug en daar heb ik ook recht op!! Ik ga hier niet mee akkoord ik wil mijn geld terug!!!! Grote schande! Te schandalig voor woorden zijn jullie stelletje afzetters
    Transavia
    Hoi! Zoals in het vorige bericht aangegeven raad ik je aan contact op te nemen met Cheaptickets om jouw voucher te krijgen. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?