Klacht Transavia: Geen serieuze reactie Transavia op vragen mijnerzijds.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 478143
Gebruiker
J. Fokker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben al vanaf 16 juli bezig om een vouchercode te verkrijgen van Transavia. Zij zeggen dat hij gemaild is maar ik het geen code mogen ontvangen.
Mailverkeer is niet mogelijk en via watts-app krijg je niets zeggende antwoorden. kunnen jullie iets betekenen voor mij. het gaat om een retourvlucht voor 10 personen Schiphol - Malaga afgelopen juni.

De oplossing

Misschien hebben jullie een ingang bij Transavia

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi J. Fokker, Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op je voucher. Stuur me in een privé bericht
    alsjeblieft je boekingsnummer, e-mailadres en geboortedatum van de hoofdboeker en je
    telefoonnummer. Mijn collega’s zullen je bellen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Heb je
    een voorkeur voor een dag en tijdstip? Groet, Sanne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Fokker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nu de toezegging dat het geld met enkele weken wordt teruggestort. Wacht nog even af maar heb er nu wel vertrouwen in.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen