Opgelost door Transavia: Geen voucher/geld ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 459655
Gebruiker
B. van Laer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31-3 is mijn reis door Transavia geannuleerd. Vóór eind april zou ik de voucher ervan ontvangen, echter niets gebeurd. Omdat de website steeds een latere termijn aangaf, heb ik tot nu toe geen actie ondernomen. De laatste melding was: heeft u per 1 juli nog niets gehoord, neem dan contact op. Dat is nu het probleem, telefonisch, je krijgt geen medeweker aan de lijn, whatsapp-nummer onvindbaar voor mij en email beloven ze dat het meerdere maanden gaat duren voor ze antwoorden.

De oplossing

Mijn klacht oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Transavia is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. van Laer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitbetaald!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen