Opgelost door Transavia: Geen voucher/geld voor geannuleerde vlucht ontvangen nog compensatie voor alternatieve vluchten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 463473
Gebruiker
A. Brand
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eerste retour boeking 2 personen GY6CWJ
Wegens Corona boekten we een eerdere terugvlucht ook onder GY6CWJ 304,24 extra!
Deze werd geannuleerd door Transavia met belofte voor eind april voucher. Nu 13 juli niets ontvangen!
We moesten dus andere terug vluchten boeken dat werd onder I6YWTV DEZELFDE DAG EN TIJD ALS DE GEANNULEERDE !
Weer 764,7 extra!
Dus wil ik de teveel betaalde 1069 euro nu z.s.m. terug, geen voucher!

Gewenste oplossing

Mij de geannuleerde vluchten en extra kosten voor nieuwe vluchten uitbetalen. samen 1068 euro zie overzicht:

Transavia boekingen

25-7-2019 GY6CWJ betaald 528 heen en terugvlucht

14-3-2020 GY6CWJ bij betaald wegens 304,24 bijbetalen voor alleen terugvluchten
omboeken Door Transavia geanuleerd op 19 maart
832,24 832,2

19-3-2020 I6YWTV nieuwe boeking 392,24 Boeken terugvlucht (nog geen voucher)
Bleek dezelfde dag en tijd van door
20-3-2020 I6YWTV idem 372,44 Transavia geannuleerde vluchten!
764,68 764,7
Totaal betaald 1597
Oorspronkelijk voor retour vluchten 528 aftrekken
Dus terug te ontvangen: 1069

Geboden oplossing
Men heeft niet alle door Transavia veroorzaakte schade vergoed.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen