Klacht Transavia: geen voucher ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 466230
Gebruiker
Johannes-Goch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dag, ik heb 2 vluchten geboekt op 8 mei en 15 retour, 1 op naam van mijzelf Johannes Kersten vlucht HV6607 Eindhoven -Faro en retourvluchtHV5514 Faro-Eindhoven, 3 personen totaal 531,86
Betaald met Paypal op 21-11-2019 Boekingsnummer LDP1NN

De middagvlucht staat op naam van mijn zoon maar door mij geboekt:
vlucht: HV5513 Eindhoven -Faro en de retourvlucht HV5514 Faro Eindhoven totaal voor 4 personen en 1 baby 750 euro. Boekingsnummer MFNBWX
Vluchten zijn geannuleerd op 23 april. Beide bevestigd via de mail w.kerstenbergh@gmail.com
Ik heb tot op heden geen voucher ontvangen, probeer voortdurend contact te krijgen maar kan alleen Whatsappen en daar krijg ik telkens een automatische mail.
1 keer heb ik een kort bericht ontvangen dat de vouchers verstuurd waren maar wellicht in de spam terecht waren gekomen.
Vervelend is overigens ook dat er geen bericht staat op Mijn Transavia, de vluchten zijn daar verwijderd.
Kortom ik krijg geen contact en dat is toch wel frustrerend.
Met vriendelijke groet, Jan kersten 06167015947 Email w.kerstenbergh@gmail.com

De oplossing

ik wil graag duidelijkheid of een voucher of geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johannes-Goch
Datum
Uiteindelijke oplossing
voucher mailen toegezegd, kan 3-4 weken duren Zit nu op de 2 de week.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen