Klacht Transavia: geld terug

Klachtnummer
# 446804
Gebruiker
Jetski
Datum
0 reacties

Details

De klacht

voor vluchten van na 4 juni krijg je je geld terug als je dat wil.
Waarom voor vluchten van daarvoor niet? Mijn vlucht zou 17 mei gaan. Half april wist Transavia al dat dit niet door ging. En kwam met de vriendelijke oplossing van het geven van een voucher. Maar waarom moeten theaters wel kaartjes terug betalen als de klant dat graag wil en een vliegmaatschappij niet? Het zijn allebei bedrijven. En de een is niet meer of minder dan de ander. Ik heb geen idee of ik volgend naar nog naar Portugal ga en als ik ga ga ik misschien wel liever met de trein. Dus...ook ik wil graag mijn geld terug.

De oplossing

Mijn ticket terugbetalen ipv het verstrekken van een voucher.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?