Klacht Transavia: geld teruggave geannuleerde vlucht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459978
Gebruiker
Paul
Datum
1 reactie

Details

Klacht

bedrijf weigerd geld terug te betalen nadat mijn vlucht geannuleerd is nu al 2 maanden wachten

Gewenste oplossing

mijn geld terug geven zsm
Geboden oplossing
allang gedaan ... na een mand nog steeds geen geld ontvangen !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi Paul, heb je van ons een vouchercode ontvangen? Met die vouchercode kun je via onze website een refund aanvragen https://www.transavia.com/nl-NL/voucher-waarde/. Groeten, Lara

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen