Klacht Transavia: Gemaakte boekingskosten terugstorten is niet terug te vinden op de site van Transavia.

Klachtnummer
# 440660
Gebruiker
Don
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door annulering reis Egypte van 1 t/11 april ivm het Corona virus wil ik graag de gemaakte kosten voor stoel reservering terug ontvangen. Op de site is niets hiervan terug te vinden. Het gaat niet om de hoogte van het bedrag maar de vlucht heeft niet plaatsgevonden dus graag kosten terugstorten.
Vlucht HV 441 van 1-april €10 en vlucht HV 906 van 11 april €19

De oplossing

De gemaakte reserveringskosten ivm stoel reservering terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi! Vandaag is het geld naar de rekening overgemaakt waarmee ook betaald is.Dit zal dus binnen enkele werkdagen op de rekening moeten staan. Ik wens je een fijne dag verder! Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen