Klacht Transavia: gemiste laatste trein door transavia, geen hulp, hotel zoeken s'nachts

Klachtnummer
# 596240
Gebruiker
Jana Hrabalova
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dinsdag avond 10-05-2022 kwam ik met de laatste vlucht op Eindoven Airport aan, na de landing moesten we ongeveer 20min wachten omdat er geen trap beschikbaar was. Vervolgens in de hal nog extra 35min gewacht om mijn bagage. Daardoor heb ik mijn laatste trein naar Rotterdam gemist. En stond alleen op CS Eindhoven om 00:00 zonder enige hulp. Na 1,5u zoeken voor een hotel (alles was vol) moest ik met een taxi voor €35,- naar Veldoven NH hotel waar ik kamer moest huren voor €97,- ....Niet door eigen schuld!!!! ik wil graag bovengenoemde kosten terug betaald krijgen. Dank u wel
Vluchtnummer: HV5236
Datum voorval: 10-05-2022

Gewenste oplossing

bij wie moet ik zijn om mijn kosten te "declareren" /terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen