Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Transavia: gemiste laatste trein door transavia, geen hulp, hotel zoeken s'nachts
Details
Klacht
Dinsdag avond 10-05-2022 kwam ik met de laatste vlucht op Eindoven Airport aan, na de landing moesten we ongeveer 20min wachten omdat er geen trap beschikbaar was. Vervolgens in de hal nog extra 35min gewacht om mijn bagage. Daardoor heb ik mijn laatste trein naar Rotterdam gemist. En stond alleen op CS Eindhoven om 00:00 zonder enige hulp. Na 1,5u zoeken voor een hotel (alles was vol) moest ik met een taxi voor €35,- naar Veldoven NH hotel waar ik kamer moest huren voor €97,- ....Niet door eigen schuld!!!! ik wil graag bovengenoemde kosten terug betaald krijgen. Dank u welVluchtnummer: HV5236
Datum voorval: 10-05-2022
Gewenste oplossing
bij wie moet ik zijn om mijn kosten te "declareren" /terug krijgenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.