Klacht Transavia: Ik hoor en zie op diverse sites dat er wel degelijk vouchers worden verstrekt.

S. Kooijman

Ik heb een vlucht geboekt met vertrek op 21 april. Deze vlucht is door T. geannuleerd ivm corona.
Op 14 maart kreeg ik mail van T. met het aanbod om zonder wijzigingskosten mijn vlucht om te boeken naar een andere datum.
Ik wil in plaats daarvan graag een voucher voor die vlucht.
Tijdens app-contact met de klantenservice kreeg ik echter te horen dat ik geen voucher kon krijgen. Waarom werd mij niet verteld.

Mij een voucher geven voor de door Transavia geannuleerde vlucht.

S. Kooijman
    Ik heb nog steeds geen voucher ontvangen voor mijn door jullie geannuleerde vlucht HCNQQQ van 21 april
    Graag zo snel mogelijk jullie actie
    Mvg, S. Kooijman
    Transavia
    Hi, ik kijk graag even met je mee naar de situatie. Hiervoor heb ik je boekingsgegevens nodig, die privacygevoelig zijn. Kun je me deze daarom in een privéberichtje via Facebook of Twitter toesturen? Als je daarin ook laat weten dat je bent doorgestuurd via Klachtenkompas, kunnen we je berichtje iets makkelijker tussen de hele hoop vinden. Ik zie je berichtje graag verschijnen! Groeten, Chantal
    Transavia
    Hi, ik heb even met je meegekeken naar je boeking. Er staat een voucher voor je klaar om verzonden te worden. Wanneer deze voucher precies verzonden wordt, is niet bekend, maar deze komt eraan. De voucher zal verstuurd worden naar skooijman@planet.nl. Ik hoop dat je vraag daarmee beantwoord is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Groeten, Tess
    Transavia
    Hoi, als het sneller zou kunnen dan hadden we dat gedaan! De verwerkingstijd is momenteel vier tot zes weken vanwege de drukte. Ik wens je een fijn weekend verder. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?