Klacht Transavia: Ik wil mijn voucher opnieuw krijgen, omdat hij in mijn spam is gekomen en automatisch verwijderd is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475359
Gebruiker
W.G.J. van Vliet
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn voucher is ergens half mei waarschijnlijk in de spam box gekomen en toen automatisch verwijderd na 30 dagen.
Ik heb eind juni gebeld met Transavia om mijn voucher opnieuw te ontvangen.
De voucher zou opnieuw gemaild worden, maar dit kon wel enkele weken duren.
Tot op heden nog steeds niets ontvangen...

De oplossing

Opnieuw mijn voucher mailen

4 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi W.G.J van Vliet, balen dat je je voucher nog niet hebt ontvangen. Wil je via een privébericht het e-mailadres en geboortedatum van de hoofdboeker sturen, plus het telefoonnummer waarop we je tijdens kantoortijden kunnen bereiken? Dan zorg ik ervoor dat een collega zo snel mogelijk telefonisch contact met je opneemt. Groeten, Sanne
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi John! Bedankt voor je snelle reactie. Een van mijn collega's neemt zo snel mogelijk contact met je op. Voor nu wens ik je een fijne dag verder. Groet, Sanne
  3. Auteur
    W.G.J. van Vliet
    Datum
    Hallo Sanne, bedankt voor je reactie.
    Ik ben nog niet gebeld. Bellen is ook niet nodig als ik mijn voucher maar gemaild krijg.
    Ik vraag me af waarom dat zo moeilijk is.
    Groeten,
    John
  4. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi John, zoals mijn collega al zei zal er zo snel mogelijk contact opgenomen worden. We zijn aan het uitzoeken wat de reden is dat je je voucher nog niet hebt ontvangen. Groet, Emma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.G.J. van Vliet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben nog niet gebeld en heb mijn voucher ook nog niet...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen