Klacht Transavia: Ik wordt van kastje naar de muur gestuurd of krijg geen antwoord.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 482237
Gebruiker
Trudie Rijnbeek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Er is een bedrag teruggestort van € 392,- naar een opgeheven rekening.
Er dient een boekingsonderzoek naar beeindigde rekening te worden opgestart.
Ik heb diverse malen gebeld en geappt.

De oplossing

Zorgen dat ik het geld terugbetaald krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi! Bedankt voor je bericht. Wellicht een overbodige vraag, maar heb je al contact met je bank opgenomen? In sommige gevallen kunnen zij nog bij de oude rekening en het geld overmaken naar de nieuwe rekening. Ik hoor het graag. Groet, Sanne
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi, dat is goed om te horen. Zodra we het geld hebben ontvangen, maken we het geld over naar jullie nieuwe rekening. Daarvoor heb ik nog wel een aantal gegevens nodig. Zou je in een privébericht de volgende gegevens willen sturen? Je boekingsnummer, het e-mailadres van de hoofdboeker, de voor- en achternaam, het nieuwe rekeningnummer en een bewijs (bijvoorbeeld bankafschrift) van de nieuwe rekening waar ook de naam op staat. Alvast bedankt! Groet, Sanne
  3. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Trudie, bedankt voor je snelle reactie. Vanwege verwerkingstijd kan het even duren voordat we de betaling weer hebben ontvangen van de ING. Zodra we het hebben, maken we het over naar het door jou zojuist opgegeven bankrekeningnummer. Ik wens je alvast een fijn weekend! Groet, Sanne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trudie Rijnbeek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is nog niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen