Klacht Transavia: In antwoord vorige klacht wordt gevraagd in privebericht te reageren, maar geen emailadres genoemd

R.C.A. de Bruin

Nog geen voucher/geld ontvangen op 15 september voor een 23 april door Transavia geannuleerde vlucht voor 15 mei.
Betreft boekingsnr N66TFV

Antwoorden met emailadres, zodat ik mijn geld/voucher kan gaan krijgen.

Transavia
    Hoi R.C.A. de Bruin, balen dat je de voucher nog niet hebt ontvangen. Wil je via een privébericht het boekingsnummer en de geboortedatum van de hoofdboeker sturen? Op welk telefoonnummer kunnen we je tijdens kantooruren bereiken? Mocht je een voorkeursdag/tijdstip hebben, dan horen we dat ook graag. Groet, Sanne
    Transavia
    Bedankt voor de informatie! Graag ontvang ik ook het e-mailadres en de geboortedatum van de hoofdboeker.Wil je me ook nog laten weten op welk telefoonnummer we je tijdens kantooruren kunnen bereiken? Groet, Sanne
    Transavia
    Dank voor de gegevens! Ik heb het doorgezet naar mijn collega's en zij zullen spoedig contact met je opnemen hierover. Groeten, Sanne
    Beste R.C.A. de Bruin,

Heel fijn dat ik U kan mededelen, dat het bedrag gisteren is teruggestort.
    Bedankt voor het leuke telefoongesprek.
    Ik zie U graag terug aan boord!

R.C.A. de Bruin
Betreft boekingnr. N66TFV van vlucht 15 mei 2020 Reissom was 636,-, en deze betaald met een voucher van 50,- en restant 586,= met creditcard. Krijg nu op 24-9-2020, 586,- retour betaald. Wil uiteraard ook mijn voucher betaling vergoed hebben.

Ook een klacht indienen over Transavia?