Klacht Transavia: Je kunt wachten tot je een ons weegt, om je recht te krijgen

Klachtnummer
# 475286
Gebruiker
Nor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wachten sinds maart op een voucher. Nou begrijp ik alle begin hectiek! Maar inmiddels is het 31 Augustus 2020, en met 2 beloftes en verzoeken v geduld .. verder, hebben we tot vandaag nog niks ontvangen? Als je de klantenservice belt zit je minstens 60+min in de wachtrij, om vervolgens te horen dat ze ermee bezig zijn, en dat ze nog even geduld vragen, je komt niet verder dan valse beloftes!
Wat maakt het nou zo lastig om vooraan te beginnen, hoe kan iemand die in mei zou vliegen al hun voucher en omgewisseld in geld al binnen hebben, terwijl de vluchten van maart nog wachten ?? Uitleg graag !

De oplossing

Hun beloftes nakomen en mijn aangeschafte ticket bedrag retouren !

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen