Klacht Transavia: Kapotte koffer

Klachtnummer
# 167741
Gebruiker
JMO
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 2 mei jl. een klacht ingediend over een beschadigde koffer. Ondanks een reminder die ik eergisteren heb gestuurd, heb ik geen enkele reactie ontvangen.
De eerder ingediende klacht is als volgt:
Tijdens het inchecken van onze bagage voor de vlucht van Malaga naar Amsterdam (25 april 2016) werd mijn medereizigers en mij gevraagd om onze handbagage (klein koffertje) in te checken als ruimbagage vanwege mogelijk ruimtegebrek in de ruimte boven de stoelen in het vliegtuig. Ik heb gehoor gegeven aan dit verzoek. Vervolgens heb ik mijn koffertje dat in uitstekende staat was vóór deze vlucht, aan alle kanten gehavend teruggekregen. Er zitten deuken in het koffertje, zwarte vegen op en stukjes stof hebben los gelaten.

De oplossing

Contact met mij opnemen en een gedeeltelijke vergoeding voor mijn beschadigde koffer.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen