Klacht Transavia: Komen niet na wat ze beloven!

Klachtnummer
# 633578
Gebruiker
LH
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben zeer teleurgesteld in de afhandeling van mijn taxi vergoeding. Bij aanpassing van de terugvlucht heb ik eerst gevraagd of gemaakte terugreis kosten vergoed worden vanuit Eindhoven. Dit is toegezegd. Door staking van treinen en gewijzigde vluchthaven terugreis, heb ik taxikosten moeten van 242,57 euro. Voor ik een taxi ging boeken, eerst nagevraagd of dit vergoed werd en kreeg meteen antwoord dat staking iets is waar ik niets aan kan doen, dus dit zou vergoed worden. Dus ik heb een mail gestuurd met alle info wat belangrijk kan zijn om de afhandeling te vergemakkelijken. Ik krijg pas na 7 weken eindelijk antwoord met de vraag of ik nog steeds wil dat mijn mail in behandeling genomen moet worden. Uiteraard! Ik bel zoals in de mail staat en zij beloven mij het die week nog op te pakken. Niets meer gehoord. Nieuwe mail gestuurd, ook weer na 7 weken nog geen gehoor. Bij bellen wordt ik opgehangen. Dus complimenten voor de snelle reactie op de whatsapp maar een dikke NO voor de afhandeling verder. Dit alles speelt al vanaf de eerste week van september.

Gewenste oplossing

Simpelweg de gemaakte taxikosten vergoeden of een voucher ter waarde van die kosten voor een nieuwe vlucht aangezien wij regelmatig naar Spanje vliegen om familie te bezoeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen