Klacht Transavia: Kosteloos omboeken bij Transavia door code oranje is niet mogelijk.

Linde79

De klacht is dat wij onze tickets willen omboeken i.v.m. code oranje voor onze bestemming en dit niet kosteloos kan. Wij hebben 2 tickets heen en 2 tickets terug hebben geboekt naar Lissabon. Lissabon staat nu op code oranje. Na de reizen worden wij weer op het werk terug verwacht, dus 2 weken in quarantaine is niet mogelijk.
Omdat wij niet het risico willen lopen, op besmetting en ook onze werkgever de reis afraad, wilden wij het ticket omboeken naar een andere bestemming.
Transavia vraagt hier maar liefst €50 euro per enkele reis voor. Dit betekent dat wij €200 euro extra moeten betalen voor het omboeken van onze vlucht naar een andere vakantie bestemming.
Wij vinden dit te schandalig voor woorden en zijn zwaar teleurgesteld in Transavia. Dit is dan ook de laatste keer dat wij met deze maatschappij vliegen.

Kosteloos omboeken of een voucher voor de tickets, zodat we een andere reis zouden kunnen boeken.

Transavia
    Hoi B. van der Linde, als je vlucht voor 30 september gaat, kun je kosteloos omboeken, je betaalt alleen het eventuele tariefverschil. Ik kijk graag even met je mee. Stuur dan alsjeblieft via Facebook Messenger of Twitter DM je boekingsnummer en het e-mailadres waarmee de boeking is gemaakt, dan kijk ik of een collega even met je mee. Geef ook even aan dat je via dit forum bent doorverwezen. Groeten, Lara

Linde79
ik heb helemaal niks meer gehoord..

Ook een klacht indienen over Transavia?