Klacht Transavia: Kosten geboekte extra bagage nooit terugontvangen (€ 104)

Klachtnummer
# 522904
Gebruiker
R. Eijkelenboom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vlucht met boekingscode GF99GH is geannuleerd ivm Corona. Ik had op de website van Transavia 4x een koffer geboekt a 26 euro per stuk
Dit geld heb ik nooit terugontvangen van Transavia.

Wat ik wel terug heb ontvangen:
- de reissom zelf (via reisbureau KLM Package Deals)
- 2 geboekte stoelen a € 8 per stuk, op de website van Transavia. Deze € 16 heb ik ook terugontvangen (van Transavia).

De oplossing

€ 104 aan mij terug betalen

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen