Klacht Transavia: Krijg geen contact met Transavia

Klachtnummer
# 343236
Gebruiker
Poes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb maandag een vlucht geboekt naar Spanje, geld is van mijn bank afgeschreven maar verder gebeurde er niets.
Heb een account bij T dus wilde inloggen maar de combi klopte niet volgens T wat wel goed was overigens .
Ww vergeten aangeklikt en dan moet je je e-mail invullen maar die was totaal onbekend bij T terwijl ik geregeld mails krijg en al vaker geboekt heb.
Dan maar een nieuw account aangemaakt en daar staat dat er geen boekingen zijn en je kunt alleen inloggen als je een boekingsnummer hebt maar die heb ik niet.
Mail gestuurd, whatsap gestuurd, woensdag 10 min aan de telefoon gehangen, donderdag 15 minuten . Ik kom er niet doorheen .Om gek van te worden!

De oplossing

Gewoon iemand aan de telefoon die het na kan kijken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen