Klacht Transavia: negeren van consumentenrecht

Klachtnummer
# 446380
Gebruiker
cvd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Transavia geeft voucher ipv geld terug zonder overleg laat staan toestemming. (Transavia bepaald voor haar klanten wat er gebeurt en vanzelf in haar eigen voordeel).
Transavia is niet/heel erg slecht bereikbaar (een email kan 3 maanden duren voordat deze wordt beantwoord). (Lijkt bedoeld om consument te ontmoedigen en verdienen daarom geen klanten meer)
Transavia houdt zich niet aan de wettelijke regels en trekt zich daar niets van aan. (Staat Transavia boven de wet).
Transavia mishandeld zijn klanten. Beter nooit meer gebruik maken van dit soort ondernemingen.

De oplossing

betaald kosten binnen 7 dagen terugbetalen conform wetgeving

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?