Opgelost door Transavia: Niet bereikbaar en men houdt zich niet aan de afspraak!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462235
Gebruiker
#miranda#
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Transavia is niet bereikbaar, er is altijd meer dan een uur wachttijd, wanneer je ook belt! Ik wil mijn geld terug ipv een voucher, maar ik heb nog niet eens mijn voucher gekregen! Het gaat om een vlucht op 22 mei jl.

Gewenste oplossing

stop met dat bandje waarin wordt gezegd dat er meer dan een uur wachttijd is, deze wachttijd is er bij iedere keuze van het keuzemenu. Sta mij te woord. Ik heb alles al geprobeerd: geappt, gemaild, meerdere dagen meer dan een uur in de wachtrij gestaan. Ik wil de beloofde voucher en deze direct inwisselen voor restitutie
Geboden oplossing
Geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen