Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Transavia: Niet bereikbaar en men houdt zich niet aan de afspraak!
Details
Klacht
Transavia is niet bereikbaar, er is altijd meer dan een uur wachttijd, wanneer je ook belt! Ik wil mijn geld terug ipv een voucher, maar ik heb nog niet eens mijn voucher gekregen! Het gaat om een vlucht op 22 mei jl.Gewenste oplossing
stop met dat bandje waarin wordt gezegd dat er meer dan een uur wachttijd is, deze wachttijd is er bij iedere keuze van het keuzemenu. Sta mij te woord. Ik heb alles al geprobeerd: geappt, gemaild, meerdere dagen meer dan een uur in de wachtrij gestaan. Ik wil de beloofde voucher en deze direct inwisselen voor restitutie- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.