Klacht Transavia: Niet bereikbaar via telefoon of chat al weken. Graag duidelijkheid over teruggave.

Klachtnummer
# 459894
Gebruiker
testkees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet bereikbaar via telefoon of chat al weken. Ik heb ca 6 weken geleden op advies van transavia verzoek ingediend voor geldteruggave in formulier met iWEB-nr vanwege annulering. Beleid is veranderd (na 4 juni) dat nu wel teruggave mogelijk is via formulier wat OOIT nog zal verschijnen op de website. Mijn VRAAG is: moet ik dit opnieuw indienen of krijg ik automatisch bericht of geld terug op basis van dat oude IWEB nr. waar alles al in staat. al 3 weken pogingen gedaan. geen reactie geen contact. Op site niets nieuws. Zeer onprofessioneel !!

De oplossing

contact met mij opneemt

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen