Klacht Transavia: Niet meevoelen in de situatie. Op een hard standpunt blijven staan.

Klachtnummer
# 281014
Gebruiker
g.j. gosselink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 september 2017 vroeg een vlucht op Eindhoven naar Lissabon gemist. Of we te laat waren is zeer discutabel. Was wel aan de krappe kant. Vervangende ticket voor de volgende dag was meer dan 3 maal zo duur. We moesten 40 minuten voor vertrek (07.05) derhalve 06.25 aanwezig zijn. Na alle consternatie is de reservering met nr. D914VJ om 06.46 gedaan (is bon van). Het is niet te bewijzen maar toch zeer aannemelijk dat we wel op tijd waren.. Wat ik mis is empathie door het zeer hoge tarief te ha ndhaven . Op dit aspect wordt zelfs helemaal niet ingegaan.

De oplossing

Wij gaan accoord metbetaling van hetzelfde bedrag als van de oorspronkelijke vlucht cq euro 148,00 voor een enkele reis en restitutie van het meerdere.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?