Opgelost door Transavia: Niet nakomen afspraak. Uiterlijk 19 augustus zou geld zijn teruggestort

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 472645
Gebruiker
teleurstelling@transavia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op eerdere klacht wordt niet meer gereageerd. Ik heb een toezegging dat 6 weken na het indienen van een claim tot terugbetaling het geld op mijn rekening zou staan. Genoemd is uiterlijke datum 19 augustus. Hieraan is nog niet voldaan. Referentie nummer RV-5557 .

De oplossing

Nakomen afspraak

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Transavia is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
teleurstelling@transavia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen