Klacht Transavia: Niet ontvangen Voucher, transavia onbereikbaar

S.Melskens

In April is een vlucht van mij geannuleerd vanwege corona. Tot op heden heb ik nog steeds geen voucher ontvangen. Ik heb al meerdere malen een uur in de wacht gestaan op het moment dat ik ze telefonisch wil bereiken. Desondanks is me dat tot op heden nog niet gelukt. Daarnaast is het digitaal invoeren van een klacht momenteel "tijdelijke" niet mogelijk. Dit gedrag is echt ontoelaatbaar.

Transavia moet mijn voucher sturen of ervoor zorgen dat de kosten bij mijn eerstvolgende vlucht afgetrokken worden.

Transavia
    Hoi S. Melskens. Ik kijk graag voor je na wat de status van jouw voucher is. Zou je via Facebook Messenger of een privébericht op Twitter jouw boekingsnummer en e-mailadres willens turen, dan kijk ik of een collega met je mee. Geef dan in je bericht alsjeblieft aan dat je via dit forum bent doorverwezen. Groeten, Lara

S.Melskens
Men vraagt om via facebook of twitter contact op te nemen. Vervolgens wordt er op facebook al de hele week niet gereageerd op mijn berichten en via twitter wordt aangegeven dat ze momenteel niet actief zijn op dit medium. Vraag me echt af wat die lui allemaal aan het doen zijn.

Ook een klacht indienen over Transavia?