Klacht Transavia: Niet ontvangen Voucher, transavia onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465486
Gebruiker
S.Melskens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In April is een vlucht van mij geannuleerd vanwege corona. Tot op heden heb ik nog steeds geen voucher ontvangen. Ik heb al meerdere malen een uur in de wacht gestaan op het moment dat ik ze telefonisch wil bereiken. Desondanks is me dat tot op heden nog niet gelukt. Daarnaast is het digitaal invoeren van een klacht momenteel "tijdelijke" niet mogelijk. Dit gedrag is echt ontoelaatbaar.

De oplossing

Transavia moet mijn voucher sturen of ervoor zorgen dat de kosten bij mijn eerstvolgende vlucht afgetrokken worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi S. Melskens. Ik kijk graag voor je na wat de status van jouw voucher is. Zou je via Facebook Messenger of een privébericht op Twitter jouw boekingsnummer en e-mailadres willens turen, dan kijk ik of een collega met je mee. Geef dan in je bericht alsjeblieft aan dat je via dit forum bent doorverwezen. Groeten, Lara

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.Melskens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men vraagt om via facebook of twitter contact op te nemen. Vervolgens wordt er op facebook al de hele week niet gereageerd op mijn berichten en via twitter wordt aangegeven dat ze momenteel niet actief zijn op dit medium. Vraag me echt af wat die lui allemaal aan het doen zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen