Klacht Transavia: Nog geen uitbetaling voucher ontvangen

Klachtnummer
# 468853
Gebruiker
sygrit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nog steeds geen uitbetaling ontvangen van voucher. Vluchten van eind mei & begin juni.

De oplossing

Zsm mijn geld terug krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    sygrit
    Datum
    Nog geen reactie / uitbetaling.
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Beste S. Andringa, na het aanvragen van een refund door middel van je vouchercode, duurt het ongeveer nog 6 weken voordat het geld op je rekening is bijgeschreven. Groeten, Lara

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen