Klacht Transavia: Nog steeds geen voucher/resitutie vliegticket mei jl ontvangen

Klachtnummer
# 479758
Gebruiker
E. van der Linden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nog steeds geen voucher/restitutie vliegticket van mei jl ontvangen
Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ben al vanaf juni bezig.
Er wordt van alles toegezegd maar alle toezeggingen hebben tot op dit moment nog niets opgeleverd.
Ben hierdoor erg teleurgesteld in Transavia

De oplossing

Ik wil resititutie van mijn vliegticket

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi E. van der Linden. Balen dat je nog geen voucher/refund hebt ontvangen. Wil je via een privébericht het e-mailadres en de geboortedatum van de hoofdboeker sturen? Graag ontvangen we ook het telefoonnummer waarop je tijdens kantooruren te bereiken bent. Heb je een voorkeur voor een tijdstip/dag wanneer we je bellen? Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen