Opgelost door Transavia: Nog steeds geen voucher transavia en niet te bereiken..

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 461021
Gebruiker
Jaydee2016
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn retourvlucht voor 22 maart werd gecanceled vanwege de Coronacrisis.
Ik zou een voucher krijgen en heb deze nog steeds niet.
Geen bericht erover ontvangen ( 1x rond april). Op de website staat dat als je 1 juli je voucher niet hebt je contact moet opnemen.
Bellen lukt niet je wordt gewoon doorverwezen naar de website. Moedwillig foute keuze in bel - menu betekent meer dan een uur wachttijd!!!
Vía de WhatsApp alleen een automatisch antwoord met standaard verwijzing website.
Vía Twitter nog geen enkele reactie. (Wel op andere klagers maar ook geen duidelijke reactie.)
Ze zijn dus niet te bereiken al maanden lang.
Dit begint ondertussen op moedwillige oplichting te lijken.
Heb nog niet om mijn geld gevraagd, dat gaat ws nog veel langer duren.
Is dit een ontwikkelingsland of een zgn beschaafd westers land? Ze doen precies wat ze willen en krijgen alle ruimte!

Gewenste oplossing

Doen wat ze beloofd hebben en als er een probleem is, dit communiceren.
Het verstoppen voor vragen en reacties is natuurlijk te idioot voor woorden.
Geboden oplossing
Geld terug en weer contact
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen