Klacht Transavia: Omboekkosten in Coronatijd?

Lon

Wij hebben ivm de wereldwijde corona uitbraak er van de zomer voor gekozen onze vlucht naar Zakynthos kosteloos om te beoeken naar februari 2021 Algarve. Aangezien de regering vraagt aan zijn burgers niet onnodig op reis te gaan heb ik dt voorgelegd bij Transavia met de vraag of ik nogmaals kosteloos mijn vlucht kan omboeken. Als reactie krijg ik dat dit niet mogelijk is en ik 35 euro pp voor een enkele reis moet betalen bij het omboeken. Dat betekend voor 4 man 280 euro bovenop de al gemaakte kosten.
Transavi geeft aan in zwaar weer te zitten en hier niet onderuit te kunnen. Hoe zit het met de staatsteun?
Ik wil dolgraag of annuleren en mijn geld terug of kosteloos kunnen omboeken.

Mij kosteloos mijn tickets laat omboeken naar de zomer 2021.

Lon
    Geen reactie nog vanuit transavia. Erg jammer. Ik heb ook via WhatsApp al meerdere pogingen gedaan om hier navraag over te doen maar er wordt steeds gezegt dat zij het ook niet makkelijk hebben in deze tijd.
    Daarnaast krijg ik wel een mail over luchthavenbelasting die betaald moet worden. Dat dan weer wel!! Lucky me.
    Lon
    Nog steeds geen reactie. Nu zal het wel druk zijn met klachtenafhandeling bij transavia omdat er natuurlijk meer mensen tegenaan lopen.
    Lon
    Inmiddels heb ik mijn ticket tegen omboekkosten van 280 euro omheboekt. Maar nog steeds geen reactie op deze klacht. Ook tijdens het omboeken weer aangegeven het er niet mee eens te zijn.
    Lon
    Tja, jammer dat ik zo'n lange adem moet hebben. 0 reactie is nog minder dan een reactie waar je niet blij van wordt.
    Ik wacht gewoon nog even.
    Nog steeds niets gehoord

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?