Klacht Transavia: Onbereikbaar, vlucht geannuleerd, nu mails dat vlucht wel doorgaat. Wij willen niet.

Klachtnummer
# 451086
Gebruiker
Kalshoven-VanTijen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen contact mogelijk. via telefoon onbereikbaar, via app krijg je alleen automatisch gegenereerd bericht terug dat je naar website moet. Op website staat mijn oplossing niet. Eerst mail dat vlucht geannuleerd is, dan gaat die weer door. Gebeld (na 30 minuten aan lijn gehangen). Nee, vlucht is geannuleerde en ik krijg voucher. Nu alsmaar weer mails dat onze vlucht wel doorgaat. We willen helemaal niet naar Spanje nu.

De oplossing

Contact opnemen en per mail bevestigen dat ik voucher krijg.

2 reacties

  1. Auteur
    Kalshoven-VanTijen
    Datum
    Ik heb nog steeds mijn voucher niet. Geannuleerde vlucht was begin juni !
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi, ik kijk graag voor je na wat de status is van je voucher. Kun je me daarvoor een privéberichtje sturen op Facebook? Vermeld daarin je boekingsgegevens en e-mailadres, en laat ook even weten dat ik je via Klachtenkompas heb doorgestuurd. Op die manier kunnen we je berichtje makkelijker vinden. Ik zie je berichtje graag verschijnen. Groeten, Chantal

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen