Klacht Transavia: Onbereikbaar voor gesprek

Klachtnummer
# 532127
Gebruiker
Maried2017
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben in Oktober vliegreis geboekt naar Madeira .
Onder andere ivm Corona hebben we Fkextickets geboekt .
Nu blijkt dat een van onze medereizigers een behoorlijke operatie moet ondergaan en willen we dus omboeken naar volgend jaarTransavia is onbereikbaar voor vragen omtrent mogelijkheid tot omboeken bij een flexticket . Ook op de site van Transavia bleek het niet mogelijk te boeken voor het volgend jaar wat met een flexticket mogelijk zou zijn .
Bij invullen contactformulier : auto-reply.: we beantwoorden momenteel geen mail.e-mail : idem dito maar met extra antwoord dat ze wellicht over 3 maanden bericht terug kunnen sturen, Bellen : Alleen binnen 72 uur voor vertrek en dan €1,- p.m.
.Zodoende bleef er niets anders over als annuleren . Door de situatie gedwongen.
Wij willen graag een oplossing van Transavia : ofwel een reis garantie voor volgend jaar of restitutie van ons reisgeld

De oplossing

Reis alsnog regelen of restitutie reisgeld

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen