Klacht Transavia: onduidelijke handelingen en slechte service door onrbreken onlineformulier

Klachtnummer
# 310117
Gebruiker
ibiza
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in aanvulling op mijn eerder ingediende klacht over het ontbreken van een online formulier.ik heb twee vluchtwijzigingen(beide dezelfde route en tijd) laten doorvoeren.
het gaat om 2 boekingen:
1.jbhynd
2.xb2fpw
wijzigingskosten boeking 1: 50 euro (correct) echter ook nog 39 euro onder vermelding CXSOPX. Wat is dit? Nergens staat op de site vermeld welke kosten dit betreffen.
wijzigingskosten boeking 2: 50 euro (correct) maar ook hier weer 7 euro onder de noemer CXSOPX.

graag opheldering.

De oplossing

terugbetaling van de bedragen vermeld onder de noemerCXSOPX en 29 euro teveel betaalde wijziginskosten bij boeking jbhynd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen