Klacht Transavia: Onjuiste informatie geven via de website waardoor wij gedupeerd zijn

Klachtnummer
# 534104
Gebruiker
JOLAKLACHTTRANSAVIA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben een pluspakket bij onze boeking van een vlucht. Wij mogen dan tot 14 dagen vooraf aan de vluchtdatum kosteloos de vlucht wijzigen naar een andere datum. Omdat het wijzigen van de vlucht via de Transavia site op 12 april niet lukt krijgen wij een 06 nummer om hiermee via app contact op te nemen. Dit doen wij op 14 april. Wij geven ons vluchtnummer, boekingsnummer en de nieuwe vluchtgegevens door. Wij krijgen via app bericht dat deze vlucht mogelijk is maar met bijbetaling van 35 euro wijzigingskosten. Volgens de voorwaarde van het pluspakket is dit niet juist. Wij reageren via de app en geven aan dat dit niet juist is. Wij sturen een foto van de voorwaarden mee. Er wordt niet meer gereageerd. Op 22 april bellen wij met Transavia en leggen de situatie uit. Om een lange discussie in kort te beschrijven, ‘ omdat u niet eerder via dit nummer contact hebt opgenomen zullen er wijzigingskosten betaald moeten worden want u belt binnen de veertien dagen’. Nogmaals hebben wij uitgelegd dat wij al ruimschoots vooraf via app contact hebben opgenomen, zoals via de site geadviseerd, maar doordat een medewerker niet meer reageert wij nu binnen de veertiendagen zitten. ‘Sorry meneer dit is het beleid van Transavia’.

De oplossing

Nakomen wat zij in de eigen voorwaarden schrijven. Alsnog kosteloos de vlucht wijzigen.

1 reactie

  1. Auteur
    JOLAKLACHTTRANSAVIA
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Transavia ontvangen!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen