Opgelost door Transavia: Onmogelijk contact over geannuleerde vlucht

Chantal

Onze vlucht van Ibiza naar Amsterdam op 14 Juni is geannuleerd, heen vlogen we met vueling en deze is netjes terug gestort. We hebben van Transavia geen mail ontvangen. We zagen dat de vlucht geannuleerd was via het boekingsnummer op de site van Transavia. Nu is Transavia niet bereikbaar, zowel telefonisch als per whats app niet. Zelfs via Twitter geprobeerd, ook in een persoonlijk bericht geen enkele reaktie.
Wij zouden graag een voucher ontvangen. Maar persoonlijk contact met Transavia is niet mogelijk.

Voucher of geld terug storten. Contact

Transavia
    Hi Chantal. Dankjewel voor je bericht. Zou je me het boekingsnummer willen toesturen met het e-mailadres van de hoofdboeker? Dan kijk ik graag even mee! Groeten, Sanne
    Beste Sanne, het boekingsnummer is JGGEJE
    Het gaat om vlucht HV5672.
    Mijn e-mailadres is cboekweit@yahoo.com
    Transavia
    Hi Chantal, bedankt voor de informatie. Ik zie dat je via E-Dreams hebt geboekt. 30 juli hebben wij het geld naar hen overgemaakt. Ik raad je aan contact met deze organisatie op te nemen om je geld terug te krijgen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het gerust weten. Groet, Sanne
    Chantal
    Ik heb NIET via e dreams geboekt. Maar via Oppodo; van Vueling heb ik het retourbedrag ontvangen voor de heenvlucht.
    Graag uw reaktie
    Transavia
    Hi, Chantal. Opodo en Edreams behoren tot dezelfde organisatie, vandaar dat we dit in eerste instantie dachten (onze excuses). Ik raad je dus aan om even contact op te nemen met Opodo over het terug krijgen van je geld, wij hebben dit bedrag namelijk al verstuurd op 30 juli. Groeten, Yannick
    Chantal
    Opodo/edreams geeft aan dat we de Refund bij Transavia moeten achterhalen. Kunnen jullie mij bewijs leveren dat jullie dit aan edreams hebben overgemaakt?
    Transavia
    Hoi Chantal, ik kan je niet meer informatie geven dat ik al heb gedaan. Je zal toch echt bij Oppodo/Edreams moeten zijn om je geld terug te krijgen. 30 juli hebben we het geld naar hen overgemaakt. Groet, Sanne

Chantal
Edreams heeft na telefonisch contact (overigens lastig bereikbaar maar de aanhouder wint) het geld terug gestort

Ook een klacht indienen over Transavia?