Opgelost door Transavia: Onmogelijk contact over geannuleerde vlucht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 477691
Gebruiker
Chantal
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Onze vlucht van Ibiza naar Amsterdam op 14 Juni is geannuleerd, heen vlogen we met vueling en deze is netjes terug gestort. We hebben van Transavia geen mail ontvangen. We zagen dat de vlucht geannuleerd was via het boekingsnummer op de site van Transavia. Nu is Transavia niet bereikbaar, zowel telefonisch als per whats app niet. Zelfs via Twitter geprobeerd, ook in een persoonlijk bericht geen enkele reaktie.
Wij zouden graag een voucher ontvangen. Maar persoonlijk contact met Transavia is niet mogelijk.

De oplossing

Voucher of geld terug storten. Contact

7 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi Chantal. Dankjewel voor je bericht. Zou je me het boekingsnummer willen toesturen met het e-mailadres van de hoofdboeker? Dan kijk ik graag even mee! Groeten, Sanne
  2. Auteur
    Chantal
    Datum
    Beste Sanne, het boekingsnummer is JGGEJE
    Het gaat om vlucht HV5672.
    Mijn e-mailadres is cboekweit@yahoo.com
  3. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi Chantal, bedankt voor de informatie. Ik zie dat je via E-Dreams hebt geboekt. 30 juli hebben wij het geld naar hen overgemaakt. Ik raad je aan contact met deze organisatie op te nemen om je geld terug te krijgen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het gerust weten. Groet, Sanne
  4. Auteur
    Chantal
    Datum
    Ik heb NIET via e dreams geboekt. Maar via Oppodo; van Vueling heb ik het retourbedrag ontvangen voor de heenvlucht.
    Graag uw reaktie
  5. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi, Chantal. Opodo en Edreams behoren tot dezelfde organisatie, vandaar dat we dit in eerste instantie dachten (onze excuses). Ik raad je dus aan om even contact op te nemen met Opodo over het terug krijgen van je geld, wij hebben dit bedrag namelijk al verstuurd op 30 juli. Groeten, Yannick
  6. Auteur
    Chantal
    Datum
    Opodo/edreams geeft aan dat we de Refund bij Transavia moeten achterhalen. Kunnen jullie mij bewijs leveren dat jullie dit aan edreams hebben overgemaakt?
  7. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi Chantal, ik kan je niet meer informatie geven dat ik al heb gedaan. Je zal toch echt bij Oppodo/Edreams moeten zijn om je geld terug te krijgen. 30 juli hebben we het geld naar hen overgemaakt. Groet, Sanne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chantal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Edreams heeft na telefonisch contact (overigens lastig bereikbaar maar de aanhouder wint) het geld terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen